Klachten
Ergon streeft er naar haar taken op een zorgvuldige en klantgerichte wijze uit te voeren. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de manier waarop u door ons bent behandeld. In dat geval kunt u een klacht indienen. Op deze wijze kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren.
Voorbeelden
U kunt een klacht indienen als u vindt dat Ergon zich niet juist tegenover u heeft gedragen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de volgende situaties:
Hoe?
U kunt uw klacht indienen door een brief te sturen naar:
Ergon
T.a.v. klachtenfunctionaris
Postbus 601
5600 AP Eindhoven
Vermeld in uw brief uw adres en telefoonnummer en geef als onderwerp aan dat het om een klacht gaat. Probeer zo duidelijk mogelijk weer te geven;
Op die manier kunnen wij uw klacht het beste in behandeling nemen.
Er is werk voor iedereen. Dat is onze visie. En dat zie je terug op onze werkleerplekken. Zowel intern als extern.